آغوش همیشگی

کاش میدانستم کدامین واژه عمق احساس مرا می فهمد

 

دختری داشت از خدا گلایه می کرد:

خدایا,خدا جونم آخه چرا؟!

ها!چرا!!

به خاطر کدوم گناهم,این چنین

مجازاتم کردی!!

چرا آغوشی که سالها از آن من بود

رو به یک غریبه سپردی!!

خدایا آخه چرا!فقط بگو چراااااااااااااا!!

من که انقدر دوسش داشتم

من که عشقم بهش واقعی بود

پس بگو چرا!چرا آغوشش را ازم دریغ

ک____________ردی!

چرا!

یعنی اون غریبه لیاقتش از من

بی______شتره

یعنی من لیاقت آغوش گرمشو

نداشتم!!

خدا یه چیزی بگو!!

خداااااااااااااااا!

باتوام!

صدامو می شنوی!یا نه!

دختر به گریه افتاد

ناگهان در میان گریه هایش

صدایی شنید

خدا گفت:بنده ی من گریه نکن

تو لیاقتت بیشار از ایناست

بلکه او لیاقت تو و

عشق تورو

نداشت

من چیزهایی میدانم مه شما بندگانم

هرگز از راز انها باخبر

نخواهید شد.

تو آغوشی بهتر از آغوش او داری

دخترگفت:کدام آغوش؟!من فقط

آغوش گرم او را

می_____________خواهم

خدا گفت:تو آغوش مرا داری

چه آغوشی بهتر از آغوش

من!!

من اگر لحظه ای تو را از آغوش خود

رها کنم زندگی ات تباه می شود

پس خودت را به آغوش

گرم من بسپار.

دختر با حرف های خدا آرام گرفت

و خودش را برای همیشه به

آغوش گرم خداوند سپرد.

 



نظرات شما عزیزان:

✿❀sara✿❀
ساعت2:03---12 تير 1391
خدایا چرا منو تو اغوشت نمیگیری؟ بایم میخوای بیشتر از این زجرم بدی؟؟ خدایا منو بیار پیش خودت

سمیرا
ساعت9:40---1 تير 1391
ســلام

خوفـــــی؟

وبلاگت خیلی خوشگله

مرسی که بهم سر زدی و نظر قشنگتو دادی بازم بهم سر بزن

بـــــــــــــــــوسپاسخ:چشم.حتما گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,ساعت | 20:59 نویسنده | Negin |